شبیهسازی در دوره کارشناسی (UG) به یکی از حوزههای سیاست جدید تبدیل شده است که رهبران هم در آموزش و هم در عمل پرستاری میخواهند به آن توجه دقیق داشته باشند.
با افزایش کمبود پرستاری، تعداد اعضای هیأت مانکن کودک علمی در دسترس برای آموزش پرستاران جدید کاهش می یابد. تعداد و در دسترس بودن سایتهای بالینی در حال کاهش است (کالجهای پرستاری آمریکا، 2017)، و ما باید به طور فزایندهای بر شبیهسازی تکیه کنیم تا شکافها را پر کنیم.
خبر خوب این است که یادگیری مبتنی لواشک ترش بر شبیه سازی به عنوان یک استراتژی آموزشی به بلوغ رسیده است و تحقیقات در این زمینه افزایش یافته است. با این حال، کار زیادی برای انجام باقی مانده است.
در این مقاله به طور خلاصه به پیشینه شبیه سازی می پردازم. به مبانی نظری و کاربردهای فعلی شبیه سازی بپردازد.
گزارش اثربخشی شبیه سازی در پرستاری. و استراتژی های آموزشی را برای افزایش اثربخشی شبیه سازی به اشتراک بگذارید. من در مورد روش های شبیه سازی، از جمله بازخورد و استراتژی های بازخورد بحث خواهم کرد.
ارزیابی شبیه سازی را در نظر بگیرید. ما چگونه می توانیم شکرگزار نعمت های ارزشمند و بی پایان خداوند باشیم و بینش خود را در مورد آینده فرصت های شبیه سازی برای آموزش پرستاری در مقطع کارشناسی به اشتراک بگذارم.
[شبیهسازی] توسط یک فناوری تعریف نمیشود، بلکه یک رویکرد آموزشی مبتنی بر نظریههای یادگیری است.
آموزش مبتنی بر شبیهسازی یک روش آموزشی یا آموزشی است که برای «جایگزینی یا تقویت تجربه واقعی با تجربیات هدایتشده» استفاده میشود.
این با یک فناوری تعریف نمی شود، بلکه متن تشکر بابت هدیه گل یک رویکرد آموزشی مبتنی بر نظریه های یادگیری است.
شبیه سازی به معنای تکرار جنبه های دنیای واقعی به شیوه ای تعاملی است که به یادگیرندگان اجازه می دهد در محیط یادگیری غوطه ور شوند.
هوانوردی و ارتش از شبیهسازی برای آموزش خلبانان و پرسنل در مهارتها و رفتارهای مرتبط با ایمنی برای سالها استفاده کردهاند.
از لحاظ تاریخی، شبیهسازی در پرستاری عمدتاً در دوره کارشناسی (UG) برای آموزش مهارتهای پرستاری استفاده شده است.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.